ENTRY #660: MANUSIA PALING KEJI

ENTRY #660: MANUSIA PALING KEJI

Apa jadahnya google pondan jalan dobi masuk sini?

Diaorang dah pindah jalan tun abd razak lah dungu. Ketinggalan zaman kau ni. Eh macam mana aku tahu semua ni?

Aku jual aircon kan, so kekadang kena lalu kat situ. Kebetulan. Tu pun orang kat situ beritau, diaorang dah pindah. Aku bukan nak tahu sangat pun. Defensive sangat ke statement aku ni? Sungguh, aku tak tahu. Kebetulan orang beritau.

Tapi baguslah ada orang google Masjid Abu Bakar. Sejuk hati aku.

Yang paling aku takleh nak tahan gelak ialah rakam rogol aksi lampau duda.

Tak tahu which is which. Apakah?

6 Replies to “ENTRY #660: MANUSIA PALING KEJI”

  1. mcm nilah: segan nak beritau.

    una: nak menitis airmata ni.

    zara: yessss.. roti bai tu sedap weh.

    erichan: kachak lah. kach kach kach kachak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *