Sultan Kelantan Being Ambushed?

Sultan Kelantan Being Ambushed?

6 Replies to “Sultan Kelantan Being Ambushed?”

  1. Kesian… Kuli pencacai pun dah tak hormat Sultan, tapi bila nak minta pingat, Pangkat Datuk danlain lain… Terhegeh hegeh mengadap sultan…Pirahhhhh. Salah siapa tu????

  2. Bro

    Sebiji macam Israel..terjerit jerit macam anjing menyalak. Benci aku tengok. Dengan bangsa lain tau pulak takut, reti pulak hormat, pandai pulak kata "Apa pulak orang kata nanti…"… Pirah sekali lagi.

  3. bodoh tul alidyangon..tak tau cerita sebenar jangan dok pandai komen..hoho..polis pun xnak raid keta sultan..tapi bila ada arahan..mesti ada arahan yang lagi atas dari PM..ngat pusat n pdrm nak sangat campur kemelut dalaman kelantan..bullshit..pencacai? israel? aku rasa ko yang nkuat menyalak dalam neh..hoho..hanya orang kelantan je tau apa maslah sebenar..diorang diam2..tapi orang luar yang sibuk menyalak2 apahal? pigi dah…bajet keje besar bleh panggil orang lain sesuka hati.kalau ko panggil dorang anjing…ak rasa ko anjing jalanan x sedar diri bajet bagus…menyalak tunjuk hebat..hohoho

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *