STOP SMOKING ON 1st JANUARY 2009

STOP SMOKING ON 1st JANUARY 2009

TO ALL MY FRIENDS, FOES AND SPIN DOCTORS.

STOP SMOKING….

BILA DAH SAMPAI KAT PUNTUNG TU, TOKSAH HISAP SAMPAI PUNTUNG.. HAHA

DAN JAGA KEBERSIHAN, HABUK JANGAN SEPAH SEPAH.

SELAMAT TAHUN BARU 2009.

6 Replies to “STOP SMOKING ON 1st JANUARY 2009”

  1. ceh…ingatkan dia nak benti dah….aku pernah gak benti 5 bulan jer….tu pun sebab peparu aku mogok…skang bila dah sihat…peparu aku mintak balik….tapi aku kontrol gak…iye lah…aku ingatkan nak benti sepenuhnya lah…tapi takut badan makin gemok lak…hehehehe

  2. Morale of your story AeRin? Jangan hisap sampai puntung jugak kan!! Hahahaha.. dan bak kata bini aku, habuk jangan sepah sepahlah dear.. penatlah sapu.. kesian bini aku dan aku jugak.. padahal aku isap rokok kat porch rumah.. berdosakah aku?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *