Selamat Pengantin Baru Hazrey !!

Selamat Pengantin Baru Hazrey !!

Sila buat spekulasi !!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

19 Replies to “Selamat Pengantin Baru Hazrey !!”

  1. Pilih yang mana satu idaman kalbu:

    1. Bersanding semula dengan mak gegula sebelum pengantin yang real bersanding kat situ
    2. Majlis persandingan seorang yang bernama Hazrey jugak.
    3. Majlis persandingan tuan punya blog dengan………
    4. Tetamu yang berangan nak bersanding sekali lagi tapi tak berani/takkan buat (hang ler tu!)
    5. Bertugas sebagai photographer dalam majlis ni..
    6. Majlis persandingan artis, dan hang datang sebagai wartawan yang membuat liputan…

  2. aku confius la dgn ibnu marzuki al firdaus ni….bukan dia ke yg bg offer diskaun utk nikah 1 lg kat siam?? bukan ke dia sokong sgt poligami ni?? knp lak dia nak kata haram berpoligami???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *