JANGAN BACA ENTRY NI. SANGAT TAK BEST. SANGAT ALIEN. SANGAT KEREPEK KELADI LEMAU DAN SANGAT TAPAI BASI.

JANGAN BACA ENTRY NI. SANGAT TAK BEST. SANGAT ALIEN. SANGAT KEREPEK KELADI LEMAU DAN SANGAT TAPAI BASI.

Banyak benda yang aku nak tulis kat sini. Tapi masa sangat tak mengizinkan. Selain buat muka tapai basi ketika beraya di rumah orang, aku jugak berjaya mengukir satu sejarah, iaitu buat muka kerepek keladi lemau.

Cerita pasal lemau, aku terpaksa tutup kejap blog aku tempohari sebab si fucktard ibnu marpuki yang mentalnya semakin kronik meninggalkan komen yang sangat biadap, sangat kurang ajar, sangat tak ada akal. Ok, dia memang biadap, dia memang kurang ajar dan dia memang tak ada akal dan dia jugak lemau. Aku tak kisah kalau kena hentam kat sini, sebab aku pasti cuba jawab tapi bila ada orang mental macam dia masuk sini, dan komen yang tak ada kena mengena, aku pasti dia kecik kecik dulu tak cukup isap susu badan.

Dan worry not, korang boleh cerca dia sebab from now on, this blog is officially moderated dan dia mesti resah macam budak nak kena sunat sebab I will definitely tak akan siarkan komen dia. Bukan kerana dia hentam aku, tapi sebab dia lemau. Kita panggil dia mat lemau yang kekurangan zat. Kesian.

What an honour. Dua paragraph dia dapat kat sini. Cukuplah tu kan. Bagi lebih lebih karang, mau dia pergi spray dinding bangunan beritau betapa hepinya dia. Apapun, aku berjaya dapatkan gambar dia untuk dijadikan panduan untuk kita. Ini dia mamat lemau tu:

Setiap kali dia berjaya tinggalkan komen kat blog sesiapa sahaja yang pastinya tak relevan dan off topic, mata dia akan terbeliak macam tu. Ok tak, sebenarnya mata dia memang original macam tu. Dia tak pernah berkelip macam manusia biasa, dan aku syak dia terlibat dalam konspirasi Area 51. Aku sangat yakin, dia melakukan penyamaran ketika berada di bumi.

Semasa blog ini ditutup, aku berjaya melakukan siasatan teliti, lebih dahsyat dari CSI, lebih dahsyat dari Gerak Khas Pak Yusop, satu sumber telah email gambar sebenar mat lemau ini ketika dia naik syeh bila taip komen di blog manusia. Dan ya, dia bukan manusia.

Dia pernah cuba memasuki peraduan Speed Master SMS Maxis satu ketika dulu tapi gagal. Akhirnya dia hanya mampu melakukannya melalui komen komen fucktard nya di blog manusia. Kerajaan Amerika Syarikat gagal mengekang dia disebabkan dia sangat licik melarikan diri. Tengok tangan dia. Kalau setakat buat roti prata, konpem dia kaya, tapi dia tak menggunakan kelebihan itu untuk mencanai sebaliknya, mencanang benda benda mengarut. Aku rasa ini adalah akibat dari kesan ujian nuklear yang dilakukan terhadapnya.

Sebenarnya karutan mat lemau ini adalah kod yang dihantar ke mother ship dalam usahanya membantu spesisnya menakluk dunia bermula di Amerika Syarikat. Ya, semua alien sudah ditetapkan untuk landing kat Amerika sahaja sebab nanti presiden akan kautim siap siap dengan alien dan alien semua tetiba pandai cakap omputih dan aku tak dengar lagi alien pandai cakap jawa, ataupun tagalog. Pinoyyyyyyyy

Mat lemau seperti digambarkan pelukis berdasarkan maklumat dari saksi. Exclusive ni. Abislah lepas ni SB cari aku.

Dah berapa paragraph ni??? Fuh,, what an honour.

Bagi anda yang berhasrat untuk mencerca mat lemau, sila lakukannya sekarang. Sila lah.. alah u nih shegan shegan pulak…. Chaiiiiyokkkkk

11 Replies to “JANGAN BACA ENTRY NI. SANGAT TAK BEST. SANGAT ALIEN. SANGAT KEREPEK KELADI LEMAU DAN SANGAT TAPAI BASI.”

  1. Salam.

    Bro, I am honoured to start.

    Ibu Marzuki akan tetap menghantar komen biarpun komen moderated dan diketahui kita tidak akan mencetak semula komen tidak-pernah-mempunyai-hubungkait dia.

    Namun, I believe that he would be jumping around if we somehow did.

    Setiap kali dia terbaca berhubung entry berhubung 'nikah Siam' dia akan tersenyum. Jika penulis tidak bersetuju dengan kaedah pernikahan terbabit, dia akan sakit otak dan melontarkan pelbagai komen.

    Blog Ibnu Marzuki, caca merba. Banyak blognya tetapi majoriti kosong seperti pemikirannya.

    Antara musuh utama dia, saya, pemilik blog ini dan Alid Yangon.

    Barangkali kerana hit blog saya hampir mencecah 2 juta, dia cemburu.

    Kalau ada 999 keping kertas kajang pasti penuh dengan komen saya tetapi cukuplah kerana saya enggan membuang banyak masa menaip mengenai manusia paling biadap di muka bumi atau lemau.

  2. he's a fucktard?
    yes…

    an ill person yg sedang mencari illuminati aka cahaya.

    he's been at my blog too

    ibnu marzuki
    kalau google ibnu marzuki mesty keluar blog lu hazrey…

    gwa tumpang kesian dekat ill fucktard macam ibnu marzuki ni.

  3. tu la..trgezut gak apsal tetibe xleh access blog ni.

    nsb baik dia xpernah singgah my blog.kalu singgah pn bknnye dia leh watpe..dia pn sure xkn phm pe yg sy nk citerkn dlm blog sy tu.wakawaka~

  4. ehe. haters gonna hate. gua baru baru ni selalu dapat irrelevant comments dari encik anon.

    tak ada kena mengena entry dgn apa yang dia marah sangat kat gua. bodoh sungguh perasaan layan orang bodoh macam ni.

    btw.

    tak setujulah samakan orang bodoh dengan spongebob. he's my baby!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *