Onboard Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia’s asset.

Onboard Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia’s asset.

5 Replies to “Onboard Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia’s asset.”

  1. 2006 aku ikut rombongan DYTM Raja Muda Perlis ke Ops Pasir di pulau2 Sabah…rupanya kalau kita kata puasa kat rumah ni letih dan panas…kat tengah laut tu mak oi azab nya…

    Tahniah buat our pihak berkuasa laut…

  2. Azhar: Betul tu, yelah, masa kecik kecik dulu kita tengok air paip pun dah teruja, inikan pula lautan terbentang luas, mulalah ingat Milo, Horlick, Coca Cola. Hahah.

    Suria: Jangan tanya soalan sensitif boleh tak? 🙂

  3. rindunya aku dengan kerja2 macam kau buat tu bro. tapi apakan daya rezeki aku setakat tu aje. teringat masa pergi pulau batu putih dengan APMM Wilayah Selatan. sialan singapore! ade ke suruh kitorang blah daripada perairan pulau batu putih sebelum diorang menang kes tuntutan tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *